26. ožu 2012.

Željko i drugovi.

Željko i drugovi

 
Nakon ostavke člana Predsjedništva BiH i potpredsjednika SDP-e čitam članke u kojem ga osuđuju na ovaj ili onaj način,iz ovih ili onih razloga.Ne znam ali,meni se taj potez svidjeo.Možda sam diletant amater i naivan kao i Željko jer moram priznati Željko Komšić jeste politički diletant i politički naivan .Ali je smogao snage i konačno na pravom mjestu pogazao da ima .uda.Možda i u pravom trenutku prije potpunog iskakanja iz kolosijeka njegove stranke SDP-e i njegove zemlje Bosne i Hercegovine.Željko mi se svidio od trenutka kada je na jednom predizbornom mitingu počeo govoriti iz srca i gotovo zaplakao objašnjavajuči u kakvoj se situaciji nalazimo kao društvo.Nije to bio politički govor.Čovjek govori iz srca.Čini mi se da je i ovaj puta govorio iz srca i ne držeči fige iza leđa.Ponekad mi se ne sviđa kada to srce progovori u “pogrešno”vrijeme i nimalo predsjednički,politički i pretvorno kako to svi političari rade.Ali što se tiče mene ovaj njegov postupak ga opravdava i za te govore u “pogrešno” vrijeme.Možda nam treba “diletant” koji ni u drugom predsjedničkom mandatu nije promijenio stan,kupio nova kola i zaposlio kompletnu familiju na državne jasle.
Želim mu sreću u daljoj političkoj borbi.Sreće će mu trebati jer borbe će biti a “drug” slučajni prolaznik je sve samo ne diletant u politici.

Nema komentara:

Objavi komentar