8. ožu 2012.

Mujo kuje konja po mjesecu

Jedna od najpoznatijih ako ne i najpoznatija sevdalinka je narodna sevdalinka Mujo kuje konja po mjesecu.
donosim vam dvije verzije teksta ove sevdalinke.

Mujo kuje konja po mjesecu

 

Mujo kuje konja po mjesecu,
Mujo kuje, a majka ga kune:

"Sine Mujo, živ ti bio majci,
ne kuju se konji po mjesecu,
već po danu i žarkome suncu!"

"Mila majko, ne kuni me mlada,
znaš kad meni na um padne draga.

Ja ne gledam Sunca nit' Mjeseca,
nit' moj đogo mraka nit' oblaka
već me nosi dragoj pod pendžere!
 Narodna pjesma

Mujo kuje 

 Mujo kuje konja po mjesecu
Mujo kuje, a majka ga kune

Sine Mujo, ziv ti bio majci

ne kuju se konji po mjesecu
vec po danu i zarkome suncu

Mila majko, ne kuni me mlada

znas kad meni na um padne draga

I ja ne gledam sunca nit' mjeseca

nit' moj doro mraka nit' oblaka
nit' moj doro Drine vode hladne

 

Narodna pjesma 


Mada je najpoznatija po izvođenju od strane Safeta Isovića ovdje poslušajte ovu sevdalinku u izvođenju benda Mostar Sevdah Reunion


 

Nema komentara:

Objavi komentar