9. ožu 2012.

Zabija li SDA Bosni i Hercegovini nož u leđa?


Počelo je još na prvim višestranačkim izborima u Bosni i Hercegovini,ja tada nisam imao pravo glasa ali mi je bilo čudno kada su mi se roditelji vratili sa izbora i pričali o tome kako su na glasačkom mjestu od aktivista SDA dobili upute da glasaju između ostalih i za Radovana Karadžića i SDS.Zbog toga sam 93 godine kada sam dobio pravo glasa (zajedno sa puškom kojom sam branio goli život) bio strašno ljut na roditelje koji su sumnjao sam pomogli da zlotvori koji nas ubijaju dođu na vlast.Bio sam ljut i na SDA ali sam kontao,"zaebali se šta češ,bili su naivni i nije sad vrijeme da se pitaš,rat je".
Nastavilo se to kroz rat kada su doveli muđahedine u BiH i sve više počeli prakticirati i koristiti Islam u ratu,konto sam "rat je šta ćeš možda tako i treba?".Kada su nas okupatori je.avali prilikom svakog potpisanog primirija mislih "e jes bagra prefrigana pa ništa ne poštuje"i kontah da "naše" vođe jednostavno nemaju izbora.
Kada je potpisan Dejton i mi ostali bez pola države dok smo bili u punoj ofanzivi i još na kraju i moradosmo vratiti neke oslobođene dijelove BiH rekoh "nek je mir potpisan pa bit će bolje,sabur". Kada sma čuo da se jedan od entiteta napravljenih u Dejtonu zove "Republika Srpska" zapitah se "koja budala je to potpisala"
Kada sa povratak nije dogodio osim u dijelovima gdje su ga predvodili rijetki entuzijasti poput rahmetli Bracike pomislih "ovo nije dobro al bit će bolje".Vidjeh da se SDA vrh iz RS-e preselio u FBiH to mi nije bilo OK ni u kojim okolnostima ."Šta li to Alija radi što ne predvodi povratak mišljah sam u sebi".
Očekivah da se ostvari ono zapošljavanje po prijeratnom popisu te učešće u vlasti u opštinama i entitetima po istom popisu.Kada se ni to nije dogodilo zapitah se "šta je ovo ljudi što se ništa ne poduzima pa niko ne reaguje a Bosna se urušava".Kada sam vidio da RS svom snagom nasrće na Brčko distrikt BiH a BiH se pojavljuje na kašićicu sinuše mi ???????
Počeh sretati ratne zločince u prolazu i pitati se kada će završiti u zatvoru,kada je večina njih i dalje nastavila šetati pored mene te se pozapošljavala na državne jasle,vidjeh da nešto nije u redu.
Bosna i Hercegovina se i dalje razgrađuje na svim nivoima,više ne mogu zatvarati oči i kontati da su bošnjački političari naivni te ne znaju šta rade.Toliko naivni i glupi ne mogu biti.Ne može se biti "naivan" i ne reagovati kada ti delegacije stranih država ulaze sa naoružanim čuvarima u tvoju državu (koju si krvavo zaradio) bez reagovanja ne može se biti naivan i ćutati kada ti policija susjedne države ulazi na tvoju teritoriju kao na svoju i glumi ti neku vlast.Ne može se biti naivan i pustiti Brčko distrikt BiH niz vodu kada imaš i zakonsko pravo da ga tražiš,pravo zasnovano na ponašanju entiteta RS koje i nakon 12 godina ne priznaje arbitražnu presudu i taj grad nezakonito prisvaja.Još uvijek ne želim vjerovati u to,ne želim na brzinu zaključivati (od pomaganja Karadžiću da dođe na vlast prošlo je tek 21 godina) ali ne mogu više ni vjerovati da su toliko naivni i glupi da su mogli dopustiti da mi moramo vraćati oslobođene teritorije koje smo goloruki oslobodili da mi moramo ići i ispod nivoa monstruoznog Dejtona da se mi moramo izvinjavati zato što smo branili BiH i da moramo trpjeti izjave vrhuške vlasti jednog od entiteta Bosne i Hercegovine od toga da "njima neće suditi sudije muslimani" do toga da će se "Bosna i Hercegovina raspasti".
Ne mogu da vjerujem ali se moram zapitati.Zapitajte se i vi,može li se biti toliko naivno ili iza sve te "političke naivnosti"ima nešto drugo?
Prije neki dan sam na netu pronašao tekst Uzroci i posljedice rata u Bosni i Hercegovini za koji smatram da ga je vrijedno pročitati.Možda se ne slažem se sa svim navodima u tekstu ali je svakako vrijedan za rasvijetljavanje nekih trenutaka naše bliske istorije.

1 komentar:

  1. Cudi me da jos niko ne mijenja svoje misljenje o stvarima koje su temeljne za sve nas iz Bosne i Hercegovine. Misljenja sam da nije relevantno sta drugi rada i misle. Relevantno je ono, sto ja radim i kako ja gledam na stvari koje su vitalne za za sve nas koji Bosnu i Hercegovinu drze za svoju kolijevku. U nasoj drzavi nije nista izgubljeno osim onih koji nisu vise sa nama a i onih na kojima se to jos vidi.To je neopravdano i zalosno. Nije tacno da si se ti borio samo za one prijedjele koje su oslobodeni od cetnickih hordi i Hrvatskih separatista. Naime ti si se izborio za cjelu drzavu Bosnu i Hercegovinu. Historija nase suverene drzave, traje preko hiljadu godina i bila je pod cizmom osvajaca koji su ostavili tragove u nasoj zemlji. Mislim da je nasa zemlja jedna ili dvije saksije cvijeca vec bih je davno odnjeli i izgubio bih joj se svaki trag.
    Oni koji neznaju sta znaci individuum, suzivot, vrijednosi koje nas cine covjekom. ta rasa je vec odavno izgubila. samo sto oni nisu toga svijesni. Zato trebamo da budemo ponosni na ono sto upravo ti nosis u glavi. Renensansa u kojoj se sada nalazimo je produkt onoga sto nam rade zadnjih sto godina Srbija i Hrvatska.Nasa zemlja nikad nije tezila da bude unitarna. Nikada nismo tezili nekoj expanziji kako su to oni tezili zadnji sto godina, iako ni oni koji su nas prije njih palili i zarili nisu uspjeli u tome.
    Svijest koja je prisutna u ovom momentu je zavidna i niko je nemoze zaustaviti. Oni u nasoj drzavi koji misle da mogu da je razbiju, oni se nalaze na oderonu jedne provalije u koju ce past. Da bih se taj proces ubrzao,treba Srbija i Hrvatska da daju svoj udio i da se usmjere civilizaciji.
    Ishod ovoga sto se u nasoj drzavi desava je neizbjezan, stabilizacija je temelj onoga sto nas ocekuje. To treba da nam bude zadaca.
    Begic Brcko. Bosna i Hercegovina


    Objavi ovako kako je napisano.



    OdgovoriIzbriši