23. sij 2012.

U lijepome starom gradu Višegradu

 U lijepome starom gradu Visegradu

U lijepome starom gradu Visegradu
gdje duboka Drina vjekovima tece
ostade mi samo tuzna uspomena
asikovah s dragom skoro svako vece

Rano jutro, slusam, pjevaju slavuji
na Bikavcu brdu grada Visegrada
ustaj curo mala, ruzo procvjetala
vec je zora rana Drinu obasjala

Evo sam ti dos'o, sjedim na Bikavcu
slusam Drina huci, novi dan se sprema
sve je kao nekad, pjevaju slavuji
samo tebe, draga, na Bihavcu nema

Visegrade grade, gdje je moja draga
ko da sa mnom nikad srecna nije bila
gledao sam Drinu dok me je ljubila
zar je nase noci vec zaboravila


Pjesmu "U lijepom starom gradu Višegradu" napisao je Dragiša Nedović iz Kragujevca (umro 1961.) Autor je, među ostalim, i vrlo popularne pjesme "Prođoh Bosnom kroz gradove" koju mnogi smatraju klasičnom sevdalinkom. Također je autor pjesme "Pluća su mi bolna" za koju je bio inspiriran bolešću rahmetli Zaima Imamovića, ali je sudbina htjela da on umre mnogo prije Zaima, jer je Zaim umro 1994. Ta pjesma "Pluća su mi bolna" je dugo vremena bila žigosana i rijetko je izvođena. Čak i danas se vrlo rijetko pjeva, mada tuberkuloze još uvijek ima!

Evo i orginalne verzije

U lijepom starom gradu Višegradu

U lijepom starom gradu Višegradu
gdje duboka Drina vjekovima teče,
ostade mi samo tužna uspomena,
ašikovah s dragom skoro svako veče.
A i jutros slušam, pjevaju slavuji,
na Bikavcu brdu grada Višegrada.
"Ustaj, curo mala, ružo procvjetala,
već je zora rana Drinu obasjala!
Ustaj isprati me, moram da putujem,
u Srbiju idem svome rodnom gradu.
Za tobom ću Kiko večno da tugujem
Zašto sam te samu ostavio mladu.
Evo sam ti doš'o, sjedim na Bikavcu,
slušam, Drina huči, novi dan se sprema.
Sve je kao nekad, pjevaju slavuji,
samo tebe, draga, na Bikavcu nema.
Višegrade, grade, gdje je moja draga,
k'o da sa mnom nikad sretna nije bila?
Gledao sam Drinu dok me je ljubila
zar je naše noći već zaboravila?"

Napisao Dragiša Nedović 1936.godine orginalni naslov Jutros rano slušam.




Nema komentara:

Objavi komentar